ポラロイド写真
  • (^・o・^)ノ”

    category:Ponders.

回り込み解除

Yo! Ahh procrastinating today, maybe? I couldn't decide whether or not I wanted Gold or Touya/Black so I decided on Curtis/Christoph/Tetsu/Tenma BD
AND OHMYGAWD I JUST CHECKED MY PLAYLISTS AND HAN. HAN. HAN. UPLOADED ON OCTOBER 22ND? OMYGAWD ASLKDJALSKDJ. FAIL FANGIRL SOB, SINCE I ASSUMED HE RETIRED I THOUGHT HE WOULDN'T UPLOAD ANYMORE BUT OH DEAR. MY KOKORO. You can watch and listen to it on the bottom of this blog post! BUT DEAR GOD. It was uploaded on Guriri's account so maybe that's why I didn't see it right away ;3; iunno. I think I was still emoing at the time. Still am just now excited due to my new Tenma hubby and Han's cover dear gosh. I think Solitude's pv was made by a western artist? I saw her on tumblr, so I'm not sure! I must cover it now since Han sang it. *U* EVERYTHING I'LL COVER WILL NOW BE BECAUSE OF HAN HAHAHA. But his Korean accent is so adorable omg.
And Boyfriend's comeback is coming soon?! I still need your photobook and jap single! D8 SLOW DOWN. YOUR PHAN IS DYING //shot. And Infinite's coming back too? I'm not that worried since I don't buy their albums, but gahh. So tempted to buy Chaser since I love that song! Lemme watch the teaser real quick--
Okay so it's not a comeback, but I think Sunggyu's releasing a solo album? If Sungyeol was having a solo album different story but ehh. Gyu is good too haha //shot
I'm still deciding on what I want to do on my birthday. I mean it is the day before the world ends. I might invite friends over and watch all the 2012 movies haha. Then if we all die then at least I'll die having fun. I also want to party with YT friends, but everyone's been so busy ;3; hopefully a lot of peeps will be on since it's close to winter break so much. If so, then I want to battle Charli and Wars and anyone who has a pokemon game ;___; I love battling okay, it's a problem. But I love it. e__e TRAINING MY POKEMONS. Yet I don't care bout stats so maybe just battling LOL.
Oh I also made this huge pokemon plot I said I would put on here. I'll do that later or so. I'm gonna do maybe some biology hw while I'm at it. BUT ITS ALL BASED ON TENMA/TETSU/CURTIS/CHRISTOPH AND RURI/YANCY/NANCY SINCE THEY'RE SO CUTE HOMG
welp. gonna chat with wars for a while bout boyfriend.
Ja Nee!
-Neko Jo Fubuki

  • comment
    form

  • Post a comment

回り込み解除

secret

  • trackback
    form

  • Trackbacks:

回り込み解除


Use trackback on this entry.

Me, Myself, and You.

NEKO★JENN

Author:NEKO★JENN
i sometimes catch myself remembering.

Latest Entries

Monthly Sortment

Categories

Days and Links

06 | 2017/07 | 08
Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
- - - - - - 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 - - - - -

Links.